Blade Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Noen som har sett det? Har mest lyst på Brock B1, men pengene strekker seg ikke halvveis engang... Så siden RH-felgene er ganske pene med dyp kant.... Eller kanskje Dezent Cup? Svar mottas med stor takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 rh cup er ganske pene på e30 men du skal slite litt med og få breie nok felger synest jeg og huske når jeg sjekket. blir liksom 7,5*17 og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hva er egentlig max bredde man kan ha på E30?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 d vet jeg ikke men skaffer du felger med godkjenning kan du vel ha 20" bredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Prisen er jo heller ikke gæærn.... : http://www.eiker.com/Default.asp?ItemID=1083 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 9x16" går innenfor bak vertfall, men ikke framme (Borbet A), der stikker felgen et par centimeter ut... Du kan jo se i brukergalleriet mitt... Hadde 9x16" med 225/40/16 på min til info.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Hvis man har 7.5" foran og 9" bak, hvilketinnpressbør man da ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Vet ikke sikkert, men tror det var ET15 på mine Borbet A. Fikk akkurat tuppen på lillefingeren mellom felgen og bremsecaliperen... Pluss at de var faretruende nær demper/fjær... Men det gikk på min vertfall med 9x16" framme..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Men i følge det som står på http://www.bmwguiden.no/statisk.php?id=hjulspecs er det ET35 som er beregnet på 3 serie 82-90 Sikkert noen som har bedre peil enn meg på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Men det gikk på min vertfall med 9x16" framme..... (regner med at du mener bak? hehehe)Hmm, de burde vel vite det i butikken, de legger det vel på og, så da merker jeg jo om det subber.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Jupps... Fordel å prøve felg/dekk før en kjøper. Er sikrest det.. Mente framme.... Subbet ikke noe i det hele tatt... Det ble selvfølgelig ikke godkjent, men fint er det.. Så det ble 9x16 på meg rundt om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 9" forran?? spora vel litt det elleR?? hehe.... Men fett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 jeg har 9x16 hele veien på e30 min nå, og det ser fett ut hverfall, men jeg MÅ bruke 3mm spacere foran for at felger akkurat skal gå klar fjærbeinet jeg angrer ikke ikke på at jeg bytta, hadde 7,5x17 før men ingenting er så rått som felger med skikkelig bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Har 7,5*16 fremme med ET 20 og 9*16 bak med ET 15 på min E30. Funker helt fint, går klart av alt og sporer minimalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Dezent Cup er fine. 35mm innpress. Grei pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå