Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett det? Har mest lyst på Brock B1, men pengene strekker seg ikke halvveis engang... Så siden RH-felgene er ganske pene med dyp kant....

Eller kanskje Dezent Cup?

Svar mottas med stor takk.... ;)

Skrevet

rh cup er ganske pene på e30 men du skal slite litt med og få breie nok felger synest jeg og huske når jeg sjekket. blir liksom 7,5*17 og slikt. :)

Skrevet

9x16" går innenfor bak vertfall, men ikke framme (Borbet A), der stikker felgen et par centimeter ut... Du kan jo se i brukergalleriet mitt... Hadde 9x16" med 225/40/16 på min til info.... :)

Skrevet

Vet ikke sikkert, men tror det var ET15 på mine Borbet A. Fikk akkurat tuppen på lillefingeren mellom felgen og bremsecaliperen... :? Pluss at de var faretruende nær demper/fjær... Men det gikk på min vertfall med 9x16" framme..... :D

Skrevet
Men det gikk på min vertfall med 9x16" framme..... :D
(regner med at du mener bak? hehehe)

Hmm, de burde vel vite det i butikken, de legger det vel på og, så da merker jeg jo om det subber.... ;)

Skrevet

Jupps... Fordel å prøve felg/dekk før en kjøper. Er sikrest det..

Mente framme.... :D Subbet ikke noe i det hele tatt... Det ble selvfølgelig ikke godkjent, men fint er det.. Så det ble 9x16 på meg rundt om..

Skrevet

jeg har 9x16 hele veien på e30 min nå, og det ser fett ut hverfall, men jeg MÅ bruke 3mm spacere foran for at felger akkurat skal gå klar fjærbeinet :twisted: jeg angrer ikke ikke på at jeg bytta, hadde 7,5x17 før men ingenting er så rått som felger med skikkelig bane :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...