henry Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Noen som vet hvor det går ann å få tak i BMW-logoer til å ha i senteret av felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Prøv hos en dekkforhandler, de pleier å ha.... fungerte når jeg mistet en kopp en tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 hmm..det jeg å trodde de skulle ha, men hadde ikke på eiker motorshop hvertfall, får bare prøve å leite litt videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Hadde ikke Eiker? Selger ikke de kopifelger med BMW-emblemer på? Eller lar de originalmerkene (RH og slikt) stå på? Men uansett.. de fleste dekkforhandlere pleier å fikse sånt. Bare pass på å få riktig diameter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2005 Nei..det som var så rart at de ikka hadde, sto en RH felg i hylla der med BMW logo på men, når jeg spørte han så hadde dem visst ikke det.. men, må vel gå ann å få tak i et annet sted vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 30, 2005 Share Skrevet Mars 30, 2005 Eg hørte på senterkopper til mine felger med bmw emblem, hos bmw i haugesund, de kunne få tak i men de kostet 100kr stk!! Galskap! Lurer på om eg ikkje har sett dette på mobilsentrum.no til billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Hør med GS, OS osv... De har sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Jeg var nettopp borti dette en plass....men husker ikke hvor Mulig det var koed.dk. Hakke pepling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ringte til gs, de skulle ha! bare jeg kom med diameteren. 30,- kr pr. stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå