Hylland Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Har 3 feite MIM felger, men mangler den 4. Han som skulle reparere den sa at det ikke gikk ann, og det tok 6måneder å bestille ny ifra Italia.. Noen av dere som har kjennskap til dette, og er det noen som vet hvem som selger disse felgene i Norge??? Mvh Roar Hylland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Er det de gode gamle E30 MIM felgene det er snakk om her? I tilfelle tror jeg ikke det er noen som selger disse lenger. Det er sikkert mulig å få tak i en brukt hvis du leter litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 jeg har 2 stk så vist d er av int kan jeg sende bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Har en sånn liggende jeg og... Dog ikke særlig pen. Med bra dekk. Skal ikke ha mye for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Det er til en E34. Er veldig interessert i å se hvilke felger det er du har. Kan ikke du sende meg en mail på hyllandroar@hotmail.com??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 hvordan ser MIM felger ut da.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 vist d var til e34 har ikke jeg 2 liggende hadde 4 men dem er solkt. sinnsykt fete med senterkopp og greier. brei kant da siden d var 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 jeg har 2 stk så vist d er av int kan jeg sende bilde. Litt OT: må bare si at jeg skal montere mim felger på min E30, jeg har tidligere lurt på om noen har hatt slike liggende til meg siden jeg har en skeiv... men ingen svar. så nå har jeg levert den til retting.. så nå blir det snart bedre felger enn disse stygge borbet cf felgene jeg har trillet rundt på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 he he. ikke fulgt med jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 he he. ikke fulgt med jeg da. he he!! det går greit..!! får forhåpentligvis felgen igjen til uka... endelig felger med kant på meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå