Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Man skal ikke kødde med politiet i Texas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 hehe! ikke lett å kjøre ifra den vel? men er den ekte, eller er det noen som har lånt lysa fra en poltibil for å lage et morsomt bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Du har försökt att ladda en sida som inte finns på Passagens medlemsservrar. Detta kan bero på någon av följande anledningar: * Den angivna adressen är felaktig. Kontrollera stavningen och försök igen. * Sidan är inte tillgänglig för tillfället eftersom medlemmen uppdaterar sidan. Försök igen senare. * Sidan existerar inte längre på denna server. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Er nok falsk, skal det være purk bil skal det vel stå politi på bilen? Er det sivil purk, så skal ikke lysene synes så godt? Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Det sykeste jeg har hørt om her i furet værbitt er en Subaru Impresa WRX STi....Pansret.... Holder til i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Det sykeste jeg har hørt om her i furet værbitt er en Subaru Impresa WRX STi....Pansret.... Holder til i Oslo om den er pansret vet jeg ikke, men det finnes en slik bil i osloregionen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Har hørt at den er pansret i under... men er ikke sikker... heftig snutebill hvertfall, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 Her har du en sånn WRX påolis bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Tror det var politiet i italia som har en Lamborghini Gallardo....Den går oxo litt unna ...Var hvist kjøpt inn for å ta alle ferrari råkjørerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Tror det var politiet i italia som har en Lamborghini Gallardo....Den går oxo litt unna ...Var hvist kjøpt inn for å ta alle ferrari råkjørerne.. bruker de Ferrariene sine? trodde de bare stod til pynt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Er det bare jeg som ikke får opp bildet i første posten i tråden? Får 404 fra Passagen.. Men ser det skal være en Dodge Viper politibil. Denne det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ja, beklager det er dårlig editing fra min side. Det ble liksom bare klusj med den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Kommer opp bildet til meg hvertfall i den første posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Ja skulle likt å være purk i en av de bilene dere har bilder av her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2005 Den Gallardo'en hadde vært rått å kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå