Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Uansett om jeg står på tomgang eller kjører, så fjusker motoren. Den lugger liksom, og når jeg ser på økonomi nålen så beveger den seg opp og ned et par millimeter. Det virker som det er noe som på en måte setter den av de 6 sylynderne av og på av og på. Jeg har skiftet plugger og sjekket at tennkablene er ok. Kan det være noe med insprøytningsdysene?? Dette skjer i alle turtal og hastigheter, og jeg merker at det ikke er full effekt i motoren. Er det noen som har noen meninger om hva dette kan være?
NSS Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Prøv å sprut med sprit rundt luftfilteret og røret bort til motoren, så finner du ut om det er falsk luft
rtengvik Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Min E28 535I var sånn. Jeg skiftet hjerne på og vips så var den helt god igjen.
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Hehe takk for svar, håper ikke det er hjernen. Ja jeg skal prøve å se om den dreger falsk luft. Hva annet en sprit kan jeg bruke?
NSS Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Noe som brenner litt bedre enn bensin Hvis ikke så hører du ikke at turtallet går opp når falskluften trekkes inn
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Ok, da stikker jeg å kjøper start gass, det er vel bra? Men kan det være noe annet trur dere? Takk for raske svar
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Nei det var ikke noe falsk luft.... brukte jo halve start gass boksen hehe. Hva annet ??
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Hei nå har jeg lest inne på andre forumer, og der står det noe om temperaturgiver. Den som regulerer når motoren er kald..... Kan det være at ( sjåken ) kobler av og på??
tomasb Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Dårlig kontakt på jordinga til blokka? bensinpumpe/filter?(tror ikkje det) hmmm......merkeligt det det der Fikk det samme på 320`en etter underspylig i maskin, men da forsvant det etter noen timer. Kan jo og prøve å resette systemet, ved å koble av og på batteriet.
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Dårlig kontakt på jordinga til blokka? bensinpumpe/filter?(tror ikkje det) tja... Trur ikke det er bensinpumpen, eller filteret, det er jo konstant nøkking. Men hva vet du om joring til blokka? er det noe du har hørt før? Takk for svar
tomasb Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 Hadde sjøl dårlig kontakt på den kabelen(mellom karosseri og blokka). Fusket og hostet som bare det. Puste kontaktpunktene og strammet til skruene, og vips-sveiv som en klokke Tenkte jo først på alt som kunne være dyrt og vanskeligt da, men stort sett er det de enkle tinga som gjer susen.
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Skrevet Mars 31, 2005 Ok jeg skal sjekke jordingen. i så fall skal jeg legge ekstra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå