Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
dere som har turbo på 318i...hva er deres erfaring ????er det lett å montere??trenger det noe andre deler i tillegg??

du får utdype hva du vil gjøre. eller hvor mye hk du vil ha. bolt-on kit er vel ikke så mye jobb, men skal du ha noe "værre" saker, så blir det jo straks mer jobb og ikke minst dyrere... :shock:

Skrevet

det som er at jeg vil ikke ha så mye hk...men 10 eller 15 er greit nok..eller jeg vet ikke hvor mye det vil gi..jeg tenkte å sette inn en vanlig turbo.....og hva må man ha i tillegg??

Skrevet
det som er at jeg vil ikke ha så mye hk...men 10 eller 15 er greit nok..eller jeg vet ikke hvor mye det vil gi..jeg tenkte å sette inn en vanlig turbo.....og hva må man ha i tillegg??

så mye jobb for 10-15hk?? da syntes jeg du skal satse på standartpakka med eksos/filter/chip, det vil bli billigere og mye mindre jobb..

Skrevet
Æh.. Mener du om du i det hele tatt trenger noe mer en selve turboen? I så fall skal du få et rungende JA! :)

:lol::lol::lol::lol::lol:

Skrevet
ja takk...men jeg har effektanlegg,filter...om chippet jeg har hørt at man man får ikke noe særlig effekt på en 318i...

Du får jo flytta turtallsperra litt iallefall! :D

Skrevet

Ja har sett de på autopower, hadde vel tilbud på akkurat det settet nå til 26-27k, men det blir jo for dyrt..

Skrevet

Tror ikkje eg ville satt en turbo inn i en 318, blir for dyrt, da ville eg heller bare investert i en 3-serie med mer krefter i som f.eks 325i....

Skrevet
Tror ikkje eg ville satt en turbo inn i en 318, blir for dyrt, da ville eg heller bare investert i en 3-serie med mer krefter i som f.eks 325i....

ja, ikke sant! og så er det lovlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...