Ettertenning Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Noen som har erfaringer med federal dekk, vil ha dekk som er brukbare til litt banekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 Av billigdekk skal visstnok Federal egne seg godt til banekjøring. Har ikke prøvd de selv men lest dette på et annet forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Hadde federal sommerdekk på min golf 2, som jeg solgte for en uke siden. 195/50/15. Kjørte dem 2 sommere og fredeles masse mønster igjen på bakdekkene (4.5 mm) og litt mindre framme (3 mm). Synes de holdt bra til å være så billige. Kjører ca 20.000 km pr år. Lite hjulstøy og satt godt på veien. Anbefales. ORF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Kjører på Federal for andre året og har bare positive ting å si. Gode egenskaper på alle typer føre og underlag, og støyer minimalt. Kjører en del langt i forbindelse med jobben og er kjempefornøyd Når det gjelder egenskaper på bane har jeg ikke fått sjansen til å prøve det enda, men er lagt for høye hastigheter iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå