Gå til innhold

framfanger til bmw e36


banjo
 Share

Anbefalte innlegg

Har ein BMW 318 e36, som eg har lyst til å style opp litt. Lurte på om noken har prøvd å skjere ut plastikken på framfangeren for så å sette inn netting? Eventuellt andre gode forslag til kva eg kan gjere her?

Bilen min er som den på linken, men har allerede bestillt lakk til fangerane, sideskjørta og speila. Får også lykteskjørt og mørke blinklys + kvite blinklys på sida.

Med tida kjem også nye felga og m3 speil.

Gode råd for ein fattig student?

http://www.finn.no/finn/viewimage;pdc=1112301761839?finnkode=5283836&reference=528/383/6_358148596.jpg&adheading=BMW+3-serie+1.6i+Personbil+1991%2C+275310+km.%2C+kr.+60.000%2C-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde samme tanke som deg, har en litt annen fanger, der den delen du har tenkt å skjære ut fungerer som et stort deksel hos meg, bare å ta ut... MEN.... veit ikke åssen dette blir seende ut... uansett endte jeg opp med å bestille ny fanger så jeg slipper å fucke til orginal fangeren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke skjønner i det heletatt er hvorfor folk setter på disse M3 merkene på bilen. Man kan jo se på en mils avstand at det ikke er en M3.

Hvis jeg har hatt en M3 så hadde jeg selv da plukket av det M3 merket. Det sier jo ingenting om man har det på. Personer som ikke kan noe om BMW aner ikke hva M3 er, så for deres del er det ubetydelig. Og de som kan noe om BMW de vil nok sikkert merke at det er en M3 før de ser merket, så da er det også uvesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg ikke skjønner i det heletatt er hvorfor folk setter på disse M3 merkene på bilen. Man kan jo se på en mils avstand at det ikke er en M3.

Hvis jeg har hatt en M3 så hadde jeg selv da plukket av det M3 merket. Det sier jo ingenting om man har det på. Personer som ikke kan noe om BMW aner ikke hva M3 er, så for deres del er det ubetydelig. Og de som kan noe om BMW de vil nok sikkert merke at det er en M3 før de ser merket, så da er det også uvesentlig.

Heilt enig med Leonard! Har ikkje M3 merke på bilen min og kjem heller aldri til å sette det på. M3 styling er derimot veldig stilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du burde gjøre er å lakkere, sideskjørtene, frontfangeren og bakfangeren i bilens farge, det er rett og slett nødvendig synes jeg ;)

Siden den er senket så trenger du ikke gjøre noe der.

Å få av m3 merket !

m-tech frontfangeren er finest synes jeg, koster rundt fire tusen tror jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...