jonas Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 er det sant at de selger angel eyes for 1995,- hos eiker? da skal jeg ha i morra!!! Noen andre plasser de selger billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 31, 2005 Share Skrevet Mars 31, 2005 er det sant at de selger angel eyes for 1995,- hos eiker? da skal jeg ha i morra!!!Noen andre plasser de selger billig? trur det var kun eit lite parti!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 er det sant at de selger angel eyes for 1995,- hos eiker? da skal jeg ha i morra!!!Noen andre plasser de selger billig? Nei. De kostet 2690 i forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Tilbudet gjaldt til 15.mars.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Snakket med eiker på torsdagen, de skulle estille et nytt parti nå, kommer om en tre uker... Kostet 2900 kr pr par tror jeg hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 oki, men da var det ikke så veldig billig lenger, lurer på å handle i usa, men da er vel ikke det med tuvmpapir, å lyktene er vel ikkje godkjente i eu land? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå