jonas Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 er det sant at de selger angel eyes for 1995,- hos eiker? da skal jeg ha i morra!!! Noen andre plasser de selger billig?
boost Skrevet Mars 31, 2005 Skrevet Mars 31, 2005 er det sant at de selger angel eyes for 1995,- hos eiker? da skal jeg ha i morra!!!Noen andre plasser de selger billig? trur det var kun eit lite parti!!!
iSmannen Skrevet April 1, 2005 Skrevet April 1, 2005 er det sant at de selger angel eyes for 1995,- hos eiker? da skal jeg ha i morra!!!Noen andre plasser de selger billig? Nei. De kostet 2690 i forrige uke.
Sperre Skrevet April 1, 2005 Skrevet April 1, 2005 Snakket med eiker på torsdagen, de skulle estille et nytt parti nå, kommer om en tre uker... Kostet 2900 kr pr par tror jeg hvis jeg ikke husker feil...
jonas Skrevet April 4, 2005 Forfatter Skrevet April 4, 2005 oki, men da var det ikke så veldig billig lenger, lurer på å handle i usa, men da er vel ikke det med tuvmpapir, å lyktene er vel ikkje godkjente i eu land? noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå