DotTk Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Noen som har blitt lurt??? Itavisen sin spøk..... Var ikke vanskelig å finne denne... http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305814 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 ja, den var vel ikke så veldig overbevisende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 he he. kunne blitt kult d der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Huff. Dette glemte jeg helt av, ellers skulle jeg vel funnet på noe i år også, men nå er det liksom litt sent. Folk er obs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Bra at ikke dette er sant heller, selv om det hadde vært den perfekte unnskyldning for å forlate dette bilfiendtlige landet for godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 offa skremmende. he he. lurte dama jeg nå he he he. hu blei litt amper gitt. hjalp vel ikke på att hu er på s.hus m barna og hadde drømt att jeg hadde vært utro i natt he he. kjekt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Syndes denne er bra http://www.sol.no/helse/sdnar/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 ble lurt trill rundt av en kompis jeg, han bare jeg har søkt lån og sånt så jeg tenker på å kjøpe E55 AMG fra tyskland, jeg bare neiii seriøs bla bla, og at jeg blir med til tyskland og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Så lettlurt er jeg ikkje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 hehe, han har jo virkelig ordnet med penger og sånt men ikke for E55AMG men M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Heeh, ble lurt idag morres ja, en frekkas her inne som mente at bilen hans var flat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Heeh, ble lurt idag morres ja, en frekkas her inne som mente at bilen hans var flat hahahaha og du trodde det på det, flat bil ahahah med flat R6er hahahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 1, 2005 Share Skrevet April 1, 2005 Heeh, ble lurt idag morres ja, en frekkas her inne som mente at bilen hans var flat hahahaha og du trodde det på det, flat bil ahahah med flat R6er hahahha Hehe, jeg trodde jo han hadde punka eller krasja bilen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Heeh, ble lurt idag morres ja, en frekkas her inne som mente at bilen hans var flat hahahaha og du trodde det på det, flat bil ahahah med flat R6er hahahha Hehe, jeg trodde jo han hadde punka eller krasja bilen da... haha du er rå ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Jeg kjørte over en jernbane-overgang her i fredrikstad, la bilen i 4.gir og 20 km/t og "kvelte" motoren..hehe..FY FAEN DAMA blei redd! høyere skrik skal du lete lenge etter ho tok igjen senere på kvelden: jeg skulle være sjåfør for foreldra mine kl.22.00, var hos ho rundt kl.20.00, og skulle ta en liten ettermiddags-hvil, satt alarmen på 21.30..MEN: ho tok mobilen og satt alarmen til 21.50! jeg våkner og tenkte, jaja, nå har jeg god til og slipper og stresse..hehe..fikk som fortjent syns jeg..kom bare 10min for sent, men måtte "tøye fartsgrensene litt"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå