Gå til innhold

Noen her som skal ut til reve på søndag? 3.April

///stian
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tar kanskje en tur.

Skal til Stvg. en tur i morgen så da spørs det bare om jeg gidder å ta en tur på Søndag også. Banedekkene mine kom på i dag men jeg har fortsatt endel ting som skulle vært gjort før sesongen kan begynne.

IMG_2463lite.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov over til søndag da, Frode?

Er nok av hotell i Stavanger. Synes du det er dyrt kan du prøve deg på den der greia rett over teateret/museumet (i Muségaten) - ligger på venstre side i toppen av bakken fra Kannik-krysset. Tror de har rom fra 390,- eller noe slikt. Bed & breakfast type sted. Jeg bodde litt lenger oppe i gata tidligere, så jeg har fått sett reklameskiltene noen ganger... :P

Tidligere har det forresten kommet frem på BMWCCN-forumet at innehaveren av stedet har vært en meget tidlig eier av en tidlig Baur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset, Gunnar, det er bare det at jeg skal være med en kompis til Ikea og vi kjører en pizzabil nedover. Endel av lasset hjemover vil nok tilhøre meg så da må jeg nesten bli med tilbake igjen. :)

Gaute! Tror du det blir mye folk på Søndag? Litt greit å få kjørt litt og ikke bare stå i kø hvis jeg tar turen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset, Gunnar, det er bare det at jeg skal være med en kompis til Ikea og vi kjører en pizzabil nedover. Endel av lasset hjemover vil nok tilhøre meg så da må jeg nesten bli med tilbake igjen. :)

A-ha. Skjønner ikke helt at folk drar så langt for å ta en tur på Ikea, eller jo, egentlig så gjør jeg det, for de har utrolig mye genialt der, både kult og rimelig, men er bare det at i områder med Ikea blir man litt lei Ikea. Er man ung og innen 3 mils omkrets fra Forus er man garantert å finne igjen "sine" hyller hos minst halvparten av vennene... ;)

Var faktisk på Ikea på Forus på påskeaftenen, med dama. Hadde vondt i ryggen etterpå. :roll:

Gaute! Tror du det blir mye folk på Søndag? Litt greit å få kjørt litt og ikke bare stå i kø hvis jeg tar turen..

Såvidt jeg har skjønt på T4E-forumet ligger det an til å bli veldig mye folk. Virker som mange er skikkelig keen på å få med seg årets første treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A-ha. Skjønner ikke helt at folk drar så langt for å ta en tur på Ikea, eller jo, egentlig så gjør jeg det, for de har utrolig mye genialt der, både kult og rimelig, men er bare det at i områder med Ikea blir man litt lei Ikea. Er man ung og innen 3 mils omkrets fra Forus er man garantert å finne igjen "sine" hyller hos minst halvparten av vennene... ;)

Huset til kompisen min ble litt tomt etter at dama flyttet ut. Da er det greit med en tur til Ikea. :D

Hyllene finner man lenger borte enn 3 mil. Jeg har 4 stk. Lack hyller liggende som ennå ikke er kommet opp på veggen. Noen andre her som har slike? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det blir veldig mye folk hvis været blir sånn noenlunde, men det er allikevel mest publikum. Tror nok man får kjørt fra seg, bare man gidder å være der en stund. Jeg holder på å organisere visning av Formel 1 i kafeteriaen. Da blir det nok noen som vil være der å se på en stund, og det åpner nok banen for oss som vil kjøre max..... :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var borte jeg... flott å se alle bmw'ene som var ute.. - blant annet!

det krydde jo av tøffe biler på hele parkeringen... utenom enb rosa vw som de hadde putta på calibra bakfanger på framme!! :?

kjørte ikke selv, men likte å se på!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Nå fant jeg noe gøy på www.tsfoto.com

Her er jeg i bakgrunnen. Porschen i forgrunnen er en delvis banerigget, og ganske sprek. Han har også R-dekk så vidt jeg husker. Det er cirka 150m bane mellom meg og Porschen:

_G6V3783.JPG

Og så, noen runder senere, men i samme heatet:

_G6V3813.JPG

Måtte bare skryte litt :oops: Men det var sinnsykt gøy å kjøre fortere enn denne bilen i dag, og senere fikk jeg bryne meg på en E46M3 med en hyggelig kar bak rattet. Det var minst like gøy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...