ove Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Kunne det vært av interesse at vi i OS BILDELER lager til et bmw treff og på sensommeren der vi bruker en lørdag og ordner med billig overnatting på campingplasser i nærheten for di som vill overnatte. Det er kansje muligt at vi kunne fått leid en plass her ute som vi kunne hatt en fest om kvelden kansje med litt grilling. da kan os bildeler eventuelt leid plassen slik dere betaler for drikke og eventuelt mat. Helsing os bildeler ove nå sendes og kamanjebroskyren ut til registrerte kuner hos os og gs bildeler i slutten av uken. se væres web butikk der ligger noe av kampanjen ute men det er mer en det og samme priser hos begge. ha en rigtig god helg alle. skulle lagt til slik avstemning men det fikk eg ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Hadde vært konge med et sommertreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Absolutt interessant med et treff! Er dette noe du/dere (OS) ønsker å arrangere/profilere, og kjøre for alle BMW-interesserte, eller tenker du spesifikt på oss her på forumet? Forresten hyggelig å se deg her, Ove! Har vært innom hos deg noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Hvor i Norge blir det treffet da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 OS holder til i Sirevåg i Rogaland, så det blir vel der da. Det er vel en 45 mil øst for Oslo og 6-7 mil sør for Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 3, 2005 Forfatter Share Skrevet April 3, 2005 treffet bir i sirevåg mellom stavanger og egersund. treffet vil bli for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Åja!!Kjempekjekt hadde det vert, bare håper det ikke blir når jeg er på ferie Hvor sent på sommeren er det snakk om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ove Skrevet April 3, 2005 Forfatter Share Skrevet April 3, 2005 noen dato har eg ikke tenkt på men det var ikke så mange her som virket gira for et slikt arrangemang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Vel, de som det isåfall hadde blitt aktuellt for har vel vert på Reve idag, så de har ikke fått sett posten enda... bare vent og se utover kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Høres bra ut Ove, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Jeg er gjerne med på noe slikt!!! Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Jeg har faktisk aldri satt mine ben i Rogaland , så det må absolutt vurderes som en mulig weekendutflukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Jeg kunne også tenkt meg en tur til Sirevåg og et slikt arrangement hadde jo vært en god grunn til å reise dit en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Dette høres veldig bra ut! Hadde vært topp med et treff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Kjør på Ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå