Gå til innhold

Bmw Treff på sensommeren


ove
 Share

Anbefalte innlegg

Pokker heller, er det ingen som skal ha noe treff litt nordover. Det er så kjipt, alt blir holdt på sørlandet. Jeg skulle gjerne ha vært med, men å kjøre fra Bodø til ..eehh.. vel, langt sør, det vet jeg ikke om jeg gidder.

Er det ingen som kommer til ACR i sommer. Det blir til å ta helt av. Håper været blir bedre enn i fjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker heller, er det ingen som skal ha noe treff litt nordover. Det er så kjipt, alt blir holdt på sørlandet. Jeg skulle gjerne ha vært med, men å kjøre fra Bodø til ..eehh.. vel, langt sør, det vet jeg ikke om jeg gidder.

Er det ingen som kommer til ACR i sommer. Det blir til å ta helt av. Håper været blir bedre enn i fjord.

Har tenkt på å dra til ACR, men var de pengene da. Sparer til å få bilen ferdig....den blir uansett ikke ferdig til treffet. Kommer en mnd for tidlig.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres moro ut da :D er snakk om over 60mil for min del, men er kanskje verdt det... får se hvordan det blir med skolegang (som starter 4.juli og varer 3 år :( ) hadde ihvertfall vært kult med et skikkelig treff med overnattingsmulighet og grillkos... Bra noen tar initiativ :applause: \:D/ :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...