Gå til innhold

Få ut speil av speilhus

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Har noen uoriginale speil jeg gjerne skulle fått lakkert, men da trenger jeg å få speilet ut av speilhuset. Det ser ut for å være lettere sagt enn gjort.. har nemlig prøvd med både ost, Wether's Echte og godsnakk, men ingenting ser ut for å hjelpe. :shock:

Er det ikke vanligvis bare å brekke ut speilet, så kommer hele plata inni der? Noen triks jeg ikke kjenner til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var uorginale speil ja. så ikke det med en gang.. :oops:

på orginale skal det gå ann å brekke de ut, men på disse vet jeg ikke.

det er jo evt ikke store jobben å maskere speilene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en slik låse greie bak på speilet.. Slik at du må stille glasset helt til siden, for så å lirke et flatjern bak for å skyve over denne sikringen, da tror jeg glasset skal komme ut? :roll: Kommer jo ann på hvilke speil det er sikkert..

Se der ja!

Det var ikke helt slik du sa, men nå fikk jeg det til. Det var fire klipsaktige greier, type to kroker med mothaker på hver side av et øre. Fikk de av. :)

det er jo evt ikke store jobben å maskere speilene da.

Vel jo, det er ganske mye jobb på disse. De har blinklys, og det er i tillegg en liten ramme rundt selve speilet. Det hadde vært meget vanskelig å maskere kun speilglasset på en skikkelig måte, så jeg måtte latt være å lakkere den svarte ramma rundt glasset. Vet ikke om det hadde blitt noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muhah.

Jeg vant.

speil.jpg

Nå blir jo lakkering nesten som en drøm. Eneste er at jeg skulle ha fått glasset ut av ramma den sitter i, slik at jeg kunne fått tatt den også skikkelig. Har hørt at det ikke er så lurt å knuse speil.. :o

Men, nå må jeg gi opp prosjektet for i kveld (#"!%!), må bort og sette opp partytelt hos madammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...