Gjernes Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 En ting jeg har begyt å tenkt litt på. Jeg ser at på GS-Bildeler, selger de lykteglass til frontlyktene. Disse glassene ser jo ut som angeleyes : http://195.204.237.12/openImage.php3?im ... r/5445.jpg I motsetning til disse (som er et par hundre billigere) http://195.204.237.12/openImage.php3?im ... r/5086.jpg Er det kansje bare for å illustrere cromet bakgrunn, eller er det angeleyes. Vist det er det, så er det jo genialt, bare å bytte glassene. Og mye billigere enn å kjøpe hele lykter. Men til syvende å sist så burde jeg sikkert vite bedre, at enkelte ting er for godt til å være sant. Hva trur dere? Jeg bare funderer litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Det øverste bildet viser en hel lykt med innsatser, angel eyes og hele pakken. Hvis de kaller det lykteglass er det nok et eller annet som ikke stemmer på siden deres. Det er nok for godt til å være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 2, 2005 Forfatter Share Skrevet April 2, 2005 Hehe, ja er det ikke typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Har nettopp bytta til hvite blinkers selv. Var veldig enkelt å bytte disse. Har også kjøpt CCFL-angel eyes, som jeg skal montere til helga. Blir da limt på ramma, som skal på lykta igjen. Tror det blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Slik blir det seende ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 silverback hvor bestillte du de?? bruker du eksistrende lykt da og bare bytter "innmat" sorry veit det var et teit spørsmål, men den som ikke spør får ikke svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Raven: Bestilte hvite blinkers foran og side på Ebay.de Betalte rett over 1000-lappen levert på døra. Angel-eyesene bestilte jeg på Ebay.com. og betalte ca 650 kr inkl frakt. Du bruker samme innmaten på lyktene. Det er kun den ytre sorte ramma, samt plastglasset som skiftes. Ser helt nytt ut! Var kjempeenkelt å skifte også. Skrur bare ut lykta, og klipser av og på nytt deksel. Ringene passet AKKURAT innfor ramma, så tror det blir veldig bra! Legger ut bilder når det er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 silverbackhvor bestillte du de?? bruker du eksistrende lykt da og bare bytter "innmat" sorry veit det var et teit spørsmål, men den som ikke spør får ikke svar... Se på "Gjør det selv" under teknisk - der er det beskrivelse av montering på E36 compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Her har du også litt hjelp http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... dlight.htm http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... clears.htm Ser det ganske enkelt når du får av lykta. Men det er bare å si ifra om du trenger hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Finnes det Angel-eyes til E34?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Finnes det Angel-eyes til E34?? Jepp, foreksempel disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hei Hei dette så jo kult ut Ca 2200.- + frakt.. det er vel for 1 side?? Noen som har erfaringer med dette firmaet? Og er det bare å bytte ut begge satsene og putte inn disse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hei Hei dette så jo kult ut Ca 2200.- + frakt.. det er vel for 1 side?? Noen som har erfaringer med dette firmaet? Og er det bare å bytte ut begge satsene og putte inn disse?? Det skal være pris for komplett sett med 2 lykter. Husk å plusse på moms. Jeg kan gå 100% god for denne butikken. De selger ikke dritt og er usedvanlig behjelpelige dersom du har spørsmål eller skulle få problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå