jcvold Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 noen som har bilde av den svarte bmw`en som er med i 2fast 2furious? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 EDIT: Slettet denne da linken til bildet var død.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Den BMW´en var ikke noe særlig da.... Litt for jappse-fiksert spør du meg.. Fikk vel litt vannplaning å den i filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 2, 2005 Forfatter Share Skrevet April 2, 2005 det er en e 36 sant? hørte en som sa at det var en e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet April 2, 2005 Share Skrevet April 2, 2005 Ja den ble litt vel 'japsete'.. Må prøve å holde den stilren og at den må se ut som en bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 2, 2005 Forfatter Share Skrevet April 2, 2005 skulle hvert mer bmw med i 2f2f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 synes den var kul jeg, skikkelig bredda å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 MMjah, var litt for mye japps stuff på den ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 3, 2005 Share Skrevet April 3, 2005 Den skulle ha vært senket. Så jo ut som om den skulle brukes til offroad. Og så; gule baklykter... what? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 OG AKKURAT DEN MÅTTE KRASJE I FILMEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 feit bredding daa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 feit bredding daa stemmer det... egentlig likte jeg bilen.. mn litt japse-preget ja! mn kunne gjerne hatt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 men d e sant bilen er jo høy som ett fly. er ikke rart han ikke greide svingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 så det jeg også nå på bildet at den var sinnsykt høy ja.... trist at den bare var med i noen få minutter da. men jeg blir mer og mer frista til å få bilen min heilt svart jeg... med nyrer, mørktona lykter og alt sammen. noen som har noen synspunkter evt. bilder på det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå