Gå til innhold

Airbaglyset lyser.


Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

Airbaglyset begynnte å lyse på Z3'en min i dag, det gjorde det også i sommer når jeg kjøpte bilen men ble da rep. i forbindelse med storservice på tidligere eiers regning. De skiftet en sensor i rattet tror jeg. Er dette et vanlig problem på BMW, eller enkelte modeller ? Hva koster det å få skiftet sensoren om det er den som har tatt kveld ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok god sjangs for at det er sensoren igjen. Jeg vet ikke hva det koster (sorry) ei heller om det er en standardfeil. Har ikke hørt om mange med denne feilen, men relativt sett så har jeg ikke snakket med mange E36 eiere heller, siden det finnes utrolig mange tusen slike biler. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har også hatt problem med beltestrammer, men også med følermatten som ligger i passasjersetet på E46. Dersom du setter kneet i setet for å hente noe i bilen....vel da er du fucked! Sensormatten som ligger i passasjersetet er en tynn plastfilm med mange ledningsbaner. Den tåler veldig lite, og ble skiftet på min bil... Også noe å ha i bakhodet... Fikk også beskjed fra Jaeger i Bergen om at små barneføtter kunne også ødelegge dette i forsetet. Bilene våre er jo laget for feite tysker-rumper, og de er ikke spesielt harde da...-har jeg hørt!

hehe

Gudd løkk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen knær fra baksetepassasjerer her nei..hehe, men jeg kan ha en løs kabel kanskje ja, skal på service mai/juni så jeg tror jeg bare tar det sammen med den, vet ikke helt hvor jeg skal lete etter feilen selv, risikerer vel å lage feil i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den kan begynne å lyse hvis det er lav spenning på bilen! Dynamoen på min tok kvelden en gang (før jeg fikk bilen) og det står noe i regningen om at de måtte fikse at ABS lampen lyste pga lav spenning etter de hadde skiftet dynamo.

Er det føler i rattet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...