Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Bilen min brant opp i dag!!! fi##e altså overtent og garantert kondømt, tok faen meg 15 min før brannvesen og politi komm!! off off men det gikk bra med meg og passasjerene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Skjelver faen meg enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Nei nei nei bilen min!! off off! faen eg e lei meg go bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Fytterakkern!! Dette var triste greier Hvordan skjedde dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Må du gi deg? tuller vel nå? Skjedde a? fy f... så jæveli kjedelig... Må si jeg føler med deg der assa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 BMW`en??? Åssen skjedde det? Skal jo ikke gå an det sånn helt uten videre.... offf, den fine bilen og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Men i all verden! Hvordan skjedde det? Høres jo absolutt ikke ut som noen morsom opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Og dra meg på side lengs inn i helvete !!! Her må du komme med en forklaring ... Biler skal jo ikke akkurat selv antenne !! Bra dere ikke ble skadd !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Bilen min tok fyr for 1år tid siden. Brannen startet ved at jeg satte vifteanlegget på fult og whoila, coupe'n ble fylt med svart tjukk røyk! Kjørte inn på en stor parkeringsplass, og fant ut hvor det brant. Jeg åpnet hanskerommet og så at det stod i fyr og flamme bakom det (hanskerommet hadde så å si brent bort innvendig) Hadde heldigvis et slikt mini-brannslokningsapparat så jeg fikk slukt brannen. Da var JEG skålven ass Bilen ble ikke kondemnert, men fikk et nytt dashbord og vask / rensing av bilen.. ble god som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Bilen min brant opp i dag!!! fi##e altså overtent og garantert kondømt, tok faen meg 15 min før brannvesen og politi komm!! off off men det gikk bra med meg og passasjerene! Steike ta! Har d vært meg tror jeg at jeg hadde blitt så forbanna at hele meg har tatt fyr!! Jeg syns kjempesynd i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 brant opp en e36 cab i molde og for ei lita stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Skjønner ikk hva dere driver med!? Men vil tro d er veeeldig kjipt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 stiller meg i rekken og spør hvordan skjedde det?? utrolig synd me det da!..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 eg kan ikkje svare på kossen det skjedde men eg tror det må ha vert en bensin lekasje en plass, vi såg røyk fra vent anlegget og så luktet det! vi stoppet og ca 2 min etterpå var bilen overtent! gikk fort asså! Og så den fine bilen da! dønn strøken alle servicer tatt nye dekk +++ faen eg er lei nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 eg kan ikkje svare på kossen det skjedde men eg tror det må ha vert en bensin lekasje en plass, vi såg røyk fra vent anlegget og så luktet det! vi stoppet og ca 2 min etterpå var bilen overtent! gikk fort asså! Og så den fine bilen da! dønn strøken alle servicer tatt nye dekk +++ faen eg er lei nå! forstår deg godt.. bare bra at det gikk godt med dere... mn vanvittig kjipt... koss blir det med forsikring, får du noe igjen på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå