Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Hei Hva anbefaller dere av felger å dekk til min E34?? jeg tenker på 17 tommere, 215 45 forran og 235 45 bak... Jeg er så redd for å kjøpe noe jeg ikke liker, eller passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 bare ikke kjøp dem rondell felgene som "alle" andre har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 hehe skal prøve å la vær De jeg har nå er fine felger, men de flasser av, og er av den billigtypen...veldig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 hehe skal prøve å la vær De jeg har nå er fine felger, men de flasser av, og er av den billigtypen...veldig billig. ja, man får jo som regel det man betaler for.. det er jo masse felger på bruktmarkedet nå, så du finner sikkert noe. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Ja det er sant, men når du treffer en kant med felgen, så er det surt når felgen koster flesk Jeg har ikke mulighet å bruke mere enn 15 tusen..... Noen forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 da må du ikke kjøre i kanter da vet du! har ingen forslag, men ta en titt på alle salgsplasser på nettet. sett også ut ønskes kjøpt annonser. alltid noen som har noen felger liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 disse ligger på autodb.no..... http://pics.autodb.no/643//643466-bilde1-dekk.bmp Selgers beskrivelse av bil meget rååeee felger 11*17 245 35 17 10*17 2154017 skrudde felger hamann felger ring for info veit ikke om de passer, for det står ikke noe om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 disse ligger på autodb.no..... http://pics.autodb.no/643//643466-bilde1-dekk.bmp Selgers beskrivelse av bil meget rååeee felger 11*17 245 35 17 10*17 2154017 skrudde felger hamann felger ring for info veit ikke om de passer, for det står ikke noe om.... er ikke noe jeg ville ha valgt. 215/40 dekk på 10" felg er ikke pent. skikkelig tyskerstuk, og ikke noe beskyttelse til felgkant. dette ville jeg ikke anbefalt til vanlig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Enig De var ikke så fine :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 felgene var jo kule da men vil tro d er litt smale dekk ja. slitte va dem og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Hva men de felgene som www.motorsenter.no har. De som er M5-look de heter vist P666?? hva syns dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå