Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 I dag fikk jeg tilbud om og bytte tdsn i en godkjent ommbygd e34 m5 3,6. bilen er ommbygd fra en 530 sedan 88mod. trodde ikke de fantes jeg men.. bilen har m5 understell og ny clutch og gearkasse. resten er orginalt bare. den har også skinn interiør men ikke sportsinteriør. el vindu og takluke og stor kjørecomputer. hva tror dere??? må også nevne att han vil ha tdsen slik den står og jeg for pengene fra forsikrings selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 det hørtes jo spennende ut men det kommer jo ann på ka stand den bilen er i osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 kor masse får i imellom da kjell? vist du får nokka da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 530i kom som 88 til 90 modell tror jeg, som E34 da vel og merke. Disse kom med 3.0i R6.... (Det har vel vært levert 530 både i E12 og E28 også så vidt jeg husker, både med innsprut og forgasser....) I 92/93 kom vel E34 530i med V8..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 får ikke penger mellom nei, får beholde pengene for skaden da. bilen har gått 175000 m5´n altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Hørtes vel ikke ut som et helt ille bytte det, med tanke på at tdsen er skadet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 da er d byttet. nå har jeg en e34 m5 får den på fredag sannsynligvis. fik da faktisk en m5 og 30k for tds´n. fornøyd med d ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 D va ikkje ille d nei når du får brukt 30k på M5`en e han hvertfal nice!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Grattis! Får håpe M5en er en bra bil da. Hvis ikke kan du jo alltids selge den til meg for 5k, så kan jeg sikkert alltids få plass til motor og diverse annet i min bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 he he. ja d var d da. hehe. d kan jeg tenke meg du får til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 seff, hvem her er det som ikke vil selge en m5 til gunnar for 5k, hadde slått til med en gang jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 da er d byttet. nå har jeg en e34 m5 får den på fredag sannsynligvis. fik da faktisk en m5 og 30k for tds´n. fornøyd med d ja. Håper det blir en bra handel.. Sleng ut masse bilde av "ny" bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 ny bilen er ikke så pen og se til men i grei teknisk stand. fikk med helt nye sommerdekk og ny clutch er montert. synest bilen var verd 110000 jeg for att jeg skulle få d til og lønne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 høres spennede ut. må bare stille i rekken gratulanter, og håper vi får se noen bilder av den snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå