rtengvik Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Noen som vet hva det koster for prøveskilt for et døgn? Er det vognkortet biltilsynet må ha for å få utlevert prøveskilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Er det ikke ca 150,- el no sånt nå da? Tror de bare trenger reg nr..men godt mulig at de vil se vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Tror det har økt til 250... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 275 spenn koster d. d er svine dyrt. holdt på og tryna jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 275??? i helvete! så mye? pr. dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 jepp per dag. d er helt på tryne...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Fy Faan! Så dyrt!?! Å jeg som skal få i d på torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Jepps fant det hos veivesenet oxo nå.... I slike tilfeller må den somskal kjøre bilen på offentlig veg, kjøpe såkalte dagsprøvekjennemerker hos en trafikkstasjon i Statens vegvesen. Dette er tidsbegrensede prøveskilt som klistres på bilen og som koster 275 kroner pr. bil pr. døgn Sykt at de har økt så mye da!!! Tror de kostet 150 el nå sånt sist jeg var å kjøpte prøveskilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 275kr dagen også må du fortelle hvor bilen skal i løpet av døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Det var da perverst mye,husker jeg kjøpte prøveskilt for en del år siden,60 kroner var det den gangen,riktignok tolv år siden men allikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Sykt at de har økt så mye da!!! Tror de kostet 150 el nå sånt sist jeg var å kjøpte prøveskilt.. Ja, de kostet 165,- i 2003, og økte med 100,- eller noe over natta inn i 2004.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå