BalleKnalle Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 I sverige har Robert Stensby og Kay Åsberg i Kungshamn startet et forsikringsselskap for råkjørere... For 349,- i året betaler selskapet bøtene for deg hvis du kjører for fort. Unntak: Hvis du blir tatt i 30 og 50 soner, maks 3 bøter pr år, fyllekjøring og kjøring uten belte. ( http://www.bilsport.se/artikel_bild_top ... vdelning=8 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Håhåhå, rått. Tror aldri jeg har hørt om noe lignende før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 d hadde jeg trengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Ha ha ha, kan fort bli dårlig butikk av sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Det hørtes ut som en vanvittig dårlig butikk... Kan da ikke lønne seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 har hørt om dette før. var vist masse skrift med små bokstaver om unntak av regel.. man fant ut at man ikke ville tjene på det uannsett (bilisten). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Tja, det beviser vel bare at alt kan forsikres... Vilkårene er selvfølgelig et annet kapittel. Det mest spesielle jeg noen gang har innhentet tilbud på forsikring av, var et hageselskap... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c_ellef Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Egenandelen er sikkert noe høy Men hvis man kjører bot-fritt i mange år så kanskje man bygger opp nok bonus til at man kan komme godt ut av det etter en stund. Ville nok heller kanskje satt av en hundrings hver måned isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Sletter forsikringen prikkene også? Jeg tviler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hadde sikkert vert greit å hatt bare i tilfelle onkel skulle stå ute en dag du er sinnsykt i farta, men ellers kjører fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 måtte jo ha et system her i Norge som fjernet prikkene oxo da.... selv har jeg allrede 3 stk nå... kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå