Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Da skal alt av forstilling og bakstilling sjekkes. Gummiforinger som er slitte skal bare passe seg Jeg har funnet noen slitedeler på Biltema..... er det bra å kjøpe der?? det er jo en 3 del av prisen enn andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henry Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Det kommer nok veldig ann på hva du har tenkt å kjøpe der! Biltema har noe brukendes å mye drit også, hadde nok f.eks ikke handla bremseklosser, skiver, støtdempere osv der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Bremseskiver, vannpumper, hjullager, foringer og stag er av bra kvalitet mener jeg i hvertfall. Kommer fra kjente leverandører ofte BMW sine egne. F eks hjullager SKF, bremseskiver Brembo, fordelerlokk Bosch! Enkelte andre ting kan ha litt dårligere kvalitet. Men når det er produkter som gjelder sikkerthet og driftsikkerhet ser det ut som kvaliteten er høy! Men bremsesklossere og støtdempere er langt i fra det beste som finnes på markedet. Ikke noe for den superkresne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Takk for svar Nå har jeg vert underbilen å sjekket foringer hehe, ja jeg trur jeg skal skifte det meste bake ialle fall. Fremme blir det indre og yttre endeledd. Klossene bake skal skiftes. Tirsdag i neste uke skal bilen inn for rustsveising, de skal bruke 3 dager. og det kommer på mellom 6 og 8 tusen, men da skal den være 100% Men jeg har enda ikke bestemt meg for hvilke felger jeg skal kjøpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 heisann. bare av nysgjærrighet hadde det vært (morsomt) å vite hvor bilen skal rustsveises? kjekt å vite vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå