Divine Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc= ... 44&pos=961 Har lagt bud på 5500kr og selger går med på det. Hva syns dere?
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Ikke bli sur nå Men jeg likte de ikke. de "bulet " for mye. Der er min mening
Schnellfahren Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Det var jo ikke gæren pris... åssen er dekkene? merker i felgene? Pene felger hvertfall!
Divine Skrevet April 4, 2005 Forfatter Skrevet April 4, 2005 Det var jo ikke gæren pris... åssen er dekkene? merker i felgene?Pene felger hvertfall! Fikk bilder nå, dekkene duger en til to sommere til , felgene er strøkene så ingen merker eller riper, og bildene han sendte var på over 2 mb så en kan zoome ganske godt.. likte de , og likte prisen
Kenneth BMW Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Riktig!! Det er du som liker de og da skal du kjøpe de hehe Prisen er bra!
Schnellfahren Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Det var jo ikke gæren pris... åssen er dekkene? merker i felgene?Pene felger hvertfall! Fikk bilder nå, dekkene duger en til to sommere til , felgene er strøkene så ingen merker eller riper, og bildene han sendte var på over 2 mb så en kan zoome ganske godt.. likte de , og likte prisen Det hørtes bra ut det da! Legg ut noe bilder når du har fått de på da, he he
Mirakulix Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 Jeg syntes ikke de var så gærne å se til. Likte dem faktisk Og det viktigste er at DU liker dem. Men absolutt en tommel opp ifra meg. \:D/
///M Skrevet April 4, 2005 Skrevet April 4, 2005 kjøp det du liker, ikke hva andre liker. forresten de var kule
Divine Skrevet April 5, 2005 Forfatter Skrevet April 5, 2005 Takk for alle gode tips og koselig tilbake meldinger *blir glad* Skal inn og hente de i dag ! ! Gleder meg som en liten unge Kommer nok ikke hjem før rundt halv 11, men skal prøve og sette de på med en gang ! Bilder kommer
CEJ Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 jeg har fire stk 17" tilsalgs for 2500kr, trenger ny gummi og 2 av dem har litt sår.. er ikke skeive...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå