SIR Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Dette er litt off-topic da. Men jeg ville bare si at jeg er veldi fornøgd med Gmail. Jeg har mulighet til å gi vekk endel slike epost-kontoer. Så jeg lurte på om noen her har lyst på Gmail? Det er bare å sende meg en PM visst noen har lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 Hva er det for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIR Skrevet April 4, 2005 Forfatter Share Skrevet April 4, 2005 Epost-konto med over 2GB lagringsplass pluss masse annet stash. www.gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 jeg kan også gi vekk 50stk faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet April 4, 2005 Share Skrevet April 4, 2005 hehe... alle kan vel det!! You are currently using 5 MB (0%) of your 2058 MB. Tror det tar noen år før jeg får fylt den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Men hvorfor i h.... vil den ikke en gang sende ZIP filer som vedlegg lenger? det er jo tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Det er bare å endre .zip til .jpg i slutten av filnavnet. Å få brukeren som motar posten til å forandre det tilbake til .zip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ingen bombe at det kom restriksjoner... Holder meg til egne systemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 disclaimer: Jeg har ikke prøvd å sende zip filer fra thunderbird enda, jeg tipper det går bra.. men de vil bounce om du sender dem til gmail kontoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå