BUG Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 noen som har erfaring med yokohama sommer dekk? vurderer å kjøpe disse http://images.etyre.net/preview/t3/yo-v102.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 jeg har de. er veldig fornøyd med dem! sitter godt på veien (tørr). har ikke prøvd så mye på våt vei.. god slitestyrke i dem. anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BUG Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Da blir det nok de ja. Var ikke så verst pris heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Dette skal være meget bra dekk til en fornuftig pris. Jeg har ingen erfaring selv, men har hørt mye bra om dem fra folk med kompetanse. Faktisk har jeg selv kjøpt et sett AVS-Sport 225/40-18 som skal på bilen om et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå