Stani Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Hei, har en bmw 318 E36 91mod, har problemer at bakluken rister noe så jæveli når jeg spiller musikk. noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Folk blir gal når jeg råner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Ta av trekke, og dempe den med "noise killer" for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Er det ikke skiltet bak som lager lyden da? Jeg dyttet skummgummi under skitet jeg og da ble det ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ikke spille musikk...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 jeg tror bmw_fannrem har rett. iallefall sitter bagasjelokket mitt som det skal. men det vibrerer og lager lyd ifra skiltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå