Haldor Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Etter å ha ødelagt låsebolten på søndag, kjøpte ny (den siste de hadde..) på mandag for så ta kvelden på den begynte det å haste litt for å få av piggdekkene... Bavaria tilbudte seg heldigvis å assistere med å ta låseboltene av på verkstedet.. Så endelig var sommerdekkene på plass Deilig! Kjørte i fjor på de dekkene som fulgte med bilen (Nankang 225/50/16) men disse ble byttet ut i år. Nankang'ene sporet en god del mer enn hva jeg likte så jeg fikk noen 215 dekk (Tyfoon 215/55/16) Hadde en 1/2t kjøretur og ingen sporing å merke Ingen risting/skjelving heller så da traff de vel på avbalanseringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Vent til det blir litt regn, så skal du se rompen kan komme ganske lett med ny dekkene dine. Angrer meg stoooort at jeg kjøpte Tyfoon (gikk jo selvsagt kun etter pris der og da, men man lærer av sine feil)! Har selv 235/40/17... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet April 5, 2005 Forfatter Share Skrevet April 5, 2005 Time wil show - takk for tipset/advarselen, ASC/T'n får holde rumpa på plass inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Kommer neppe ved vanlig rolig kjøring, men viss du driver med litt mer aktiv kjøring en gang i blandt, bør du være obs viss det regner/er bløtt på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå