Gjest Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 Fikk endelig Gatebil 2004 på DVD idag,middagen ble utsatt et par timer til jeg hadde fått fordøyd den først,det er med masse frisk kjøring fra diverse Bmwèr,et kjapt klipp av Kjell Runes gamle øyensten og masse annet gromt,anbefales,skal se den masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 bestilte den i går... klar som et egg til å se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 har bestilt den jeg og men ikke fått den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 ingen som har lyst å rippe den å la lille meg "låne" den i et par timer over nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 5, 2005 Share Skrevet April 5, 2005 hmmmm slik er da vel ikke lov......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 jeg også jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Jeg fikk filmen i posten i går Bra film syns jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hvor kan denne bestilles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hvor kan denne bestilles? www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hvor kan denne bestilles? www.gatebil.no Heeehh *blondie* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hørte rykter om at flere kompiser av meg var med på filmen. Noen som har sett scenen der 750ia´n ligger i sandfella på sida eller... hehe kunne ikke annet enn å le meg skakk i sommer da det skjedde, heldivis gikk det jo tåelig bra med bilen og bra med de inni. gleder meg til å se på filmen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Den scenen med 750ien er med den,samt en scene RudRacing bikker i grusfella Glen Rodney,hehe,kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Kunne ikke noen av de søte snille nusselige medlemmene her på forumet rippe en og legge ut. Dårlig med cash for tiden, og må se den fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har bestilt to (Hvorfor må jeg alltid kjøpe ting "i bulk"?. Går det ikke an å klare seg med en ), så naboene kan bare begynne å grue seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 nå må jeg kjøpe den,bestiller den idag, fikk høre av en kompis at jeg er i filmen, jippiiii jeg er blitt foreviget i film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå