Siv Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Nei, nei, nei og atter nei!!! D har kommet snø igjen... Off... skal d aldri ta slutt..? Håper at d ikke legger seg... da blir jeg forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Snø?? Hva slags kant av landet befinner du deg på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 hehe! du kan så lure! Jeg kommer fra sør trøndelag. D heter så mye som Kyrksæterøra... Rævens utmark... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hehe! du kan så lure!Jeg kommer fra sør trøndelag. D heter så mye som Kyrksæterøra... Rævens utmark... Snillfjord er verre! Blir jeg plassert der, kommer jeg til å kjede meg i hjel i løpet av 14 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 hehe! du kan så lure!Jeg kommer fra sør trøndelag. D heter så mye som Kyrksæterøra... Rævens utmark... Snillfjord er verre! Blir jeg plassert der, kommer jeg til å kjede meg i hjel i løpet av 14 dager... Hehe!!!! Kan ikke bli mer eni! Øra er ikke stort, men snillfjord... d er rett å slett øde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Hehe!!!! Kan ikke bli mer eni! Øra er ikke stort, men snillfjord... d er rett å slett øde! Snillfjord må være et av de få stedene i Norge som er "innesnødd" både sommer og vinter... Det eneste positive må vel være at man får kjørt mye bil på morsom vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Det var snøfritt nedi orkdal ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Det går an å kjøre villmann der ja, men man må kjenne veien hvis ikke kan det gå galt.. Det kommer jo svinger i hytt å pine uten att man er klar over d.. Men d er vel d som er litt gøy også da... Det er jo nesten bedre å kjøre der enn over kjølen.. Fysj for en elendig vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 snødde litt i Trondheim i natt oxo... sukk men det ser ut som det blir borte ganske kjappt. gidder ikke mer snø nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Det var snøfritt nedi orkdal ja Skal til fannrem i morgen, håper d ikke er snø over kjølen.. skal kjøre mercedesen (mercedes evo 3) til samboer'n.. har bare sommerdekk på.. D kan bli skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hmmm forresten rart at det foreløbig bare er jentene på forumet her som har kommentert snøen. hehe kanskje det er vi som savner sommeren mest?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Det er vel ikke i orkdal du møter på snø Kan fort bli værre over kjølen Men det går vel godt skal du sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Det var snøfritt nedi orkdal ja Du som bor på orkanger, vet du hvor nøsen ligger? Skal inn med bilen skjønner du, så er jeg litt usikker på hvor d er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Altså bor på fannrem Når du kommer ned hemneveien, så kjører du over ei bro, og møter på shell stasjonen. Da fortsetter du rett frem i rundkjøringa og tar første avkjørsla til høyre som ikke er inn til en enebolig (gamle meieriet). Nøsen er på baksiden av det bygget Håper dette kan hjelpe litt Er veldig dårlig til å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 hmmm forresten rart at det foreløbig bare er jentene på forumet her som har kommentert snøen. hehe kanskje det er vi som savner sommeren mest?? Jaa det kan du skrive opp!! Hater snø og kaldt ver... lengter sårt etter sommer nå asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå