CeeKay Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ønsker å kjøpe senkesett til min 318i E30. Gjerne bare fjærer. Helst noe i mellom 40 og 60mm. Bilen er godkjent senket, men ikke senket nå! Det må vi gjøre noe med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Jeg har fjærer, jamex 40/40 egentlig til 316 da, men tror de er godkjent til alle 4 sylindra e30`er. Har godkjenningspapirer på de, jeg brukte bakfjærene i 3 mnd, før jeg fikk senkesett med dempere. Framfjærene har aldri vært brukt, pga forrige eiern hadde satt på 40 fjærer kun foran hehe... alt er strøkent. Skal bare finne fram alt så tar jeg kontakt, hvis det er interessant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg har fjærer, jamex 40/40 egentlig til 316 da, men tror de er godkjent til alle 4 sylindra e30`er.Har godkjenningspapirer på de, jeg brukte bakfjærene i 3 mnd, før jeg fikk senkesett med dempere. Framfjærene har aldri vært brukt, pga forrige eiern hadde satt på 40 fjærer kun foran hehe... alt er strøkent. Skal bare finne fram alt så tar jeg kontakt, hvis det er interessant da Hvor mye skal du ha for det da? Så ny pris på slikt var ca 1300 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 600kr, hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 600kr, hvor holder du til da? Bor i Bergen. Kjøper gjerne for 600,- hvis de er helt fine. Det var alle 4? Får jeg med godkjenningspapirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ja, 600 for alle 4, de er helt fine! Og det er med godkjenningspapirer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå