Mirakulix Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 Instrument skive til 316 E36. Jeg klarer ikke å finne instrument-skive til bilen min fordi jeg har en diger klokke, der hvor alle instrument-skivene jeg har funnet på nettet har turteller.. Noen som vet hvor jeg kan finne instrument skive som har klokke? Eller må jeg heller bare anskaffe meg en turteller og erstatte klokken med..
1985-e30 Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 det er nok ingen "styling"-produsenter som tror at noen vil style opp en bil uten turteller, så jeg tror nok du bare må anskaffe deg turteller på bilen. eller lage skiver selv på dataen!
Riefarn Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 har et par kamerater som har gjort slik selv, ta ut det som sitter der, og scan de inn på PCen... bruk photoshop (helst) til å gjøre de forandringer du måtte ønske.... de jeg har sett har ihvertfall blitt veldig bra!
Mirakulix Skrevet April 6, 2005 Forfatter Skrevet April 6, 2005 Og det er lovlig? satan, det kunne jo blitt heeelt enormt ;D Det fikk jeg jaggu lyst å gjøre! Ser ut som jeg får helgejobb da Men hvordan er materialet? er det et ark? plast? lissom..
Riefarn Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 printer det bare ut på vanlig ark.. og bruker en sånn "skyve" kniv til å skjære ut... sånn grafikere bruker vettu.... skal skaffe bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå