BMW_JP Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ikke så veldig bra bilde av felgene på siste bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 fine de... ikke de råeste i gata, men det er da heller ikke nødvendig. Synes de kledde bilen bra. Hvor stor er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 De jeg vurderer er 225/40-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Pene felger ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ja, de er fine de der men må være i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Dette er en av mine favorittfelger til 5 og 7-serien. De er også pene på E30 M3. Det finnes kopifelger som er greie i pris. OS og GS bildeler har iallefall slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 De felgen var helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Helt grei felg det der... Gjorde seg bra på den 5 serien, men personlig tror jeg ikke at jeg hadde kjøpt dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg har lyst på et mer anonymt preg. Ikke sånn skikkelig styling jalla hvis du forstår. Disse felga skal evt. sitte på E36 320 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ECR Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Skal jeg være helt ærlig var de felgene ganske kjedlig.. Er kansje litt meningsløst å bruke såpass mye penger på noe som ingen kommer til å legge merke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Dette er en av mine favorittfelger til 5 og 7-serien. De er også pene på E30 M3.Det finnes kopifelger som er greie i pris. OS og GS bildeler har iallefall slike. enig! de er veldig fine på E-30 M3! ville ikke hatt de på E-36. syntes de er finest på 5-serien og M3`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 De felgene koster vel ca 11k på Gs nå (8x18") inkl. mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 11985 eller noe ja... Leste gjennom den brosjyren i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå