ECR Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 Etter litt for mange e36`er på samvittigheten har det blitt noen deler til overs: Prøvemontert: -Fk Crystal Clear Baklamper Coupe hvit/rød 1500 -e46 m list(baklukespoiler) til e36 coupe 400 -Crome instrumentringer e36(også til e30) 350 -Klare blinkere fram/side svart og crome innfatning(sedan og coupe/cab) Brukt: -Supersprint effektanlegg 325/328(4000): http://www.supersprint.com/prodotti/783659.jpg - org m-tech fjærer fra 328 coupe(500kr) - masse orginal karrosserideler og en del skadede stylingfangere(pr nå 2 orginalfronter til coupe og sedan, , bakfanger skadet glassfiber, m-hekkfanger strøken 2000) M-front og rieger bakfanger(se bilder) 5000 for begge. Hilsen Lars lars@eyecandyracing.no 915 72 971
Raven Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 kunne være interresant med noe av det snakset der ja, er det mørke eller hvite blinklysglass foran du skal selge (bilde?) har du bilde av bakluke spoileren oxo kanskje??
ECR Skrevet April 6, 2005 Forfatter Skrevet April 6, 2005 Frontblinkerene er av denne typen: Baklukespoileren har du sikkert sett mange av. Er den lille listen som sitter på e46 m`en. Av gearkuler har jeg 8 forskjellige liggende, alu og polert alu, noen med innslag av gult, blått eller rødt. Har dessverre ikke noe bilde av dem nå men skal ordne med det hvis jeg klarer å få lånt med ett digitalkamera. Fant også ett sett med lexusbaklamper som jeg ikke trenger.. til e36 coupe, helt nye..1000kr??
Morten318 Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 Passer den bakspoileren til en sedan? Har vel ikke lykter til sedan?
ECR Skrevet April 6, 2005 Forfatter Skrevet April 6, 2005 Det tror jeg.. Mener å huske at sedan og coupebakluka er omtrent like bred.. Holder du til i nærheten av oslo kan du komme en tur innom garagen å sjekke..
ECR Skrevet April 6, 2005 Forfatter Skrevet April 6, 2005 Hadde tenkt meg ca 400.. Tror jeg ikke røde/hvite baklamper til sedan liggende.. Har noen som er lakkert i mautitzus blå til sedan, men er nok ikke akkurat godkjent..
Morten318 Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 hvor i oslo bor du da? er den spoileren lakkert fra før? Hakke noe m-tech fangere?
Fubar Skrevet April 6, 2005 Skrevet April 6, 2005 Hvor mye hadde du tenkt deg for FK Crystal Clear Baklamper Coupe hvit/rød? Har du M-lister til coupe?
Jonte Skrevet April 7, 2005 Skrevet April 7, 2005 M-lister til Cab/Coupe er ønskelig.. Ellers lurer jeg på hvor brei den lista til bakluka er.. Jeg har ei selv, men den er for smal føler jeg.. Hvilket høydejusterbart er det du selger?
ECR Skrevet April 7, 2005 Forfatter Skrevet April 7, 2005 hvor i oslo bor du da? er den spoileren lakkert fra før?Hakke noe m-tech fangere? Spoileren er ikke lakkert. Kan sees i garagen hos oss i kjelleren på Oslo Plaza.. Er mer der enn hjemme.. Har noen m-tech fangere også. To bakfangere og en framfanger, ene bakfangeren og framfangeren i glassfiber og skadet. Andre bakfangeren er en orginal m-tech og helt strøken, dog lakkert i montrealblå.
ECR Skrevet April 7, 2005 Forfatter Skrevet April 7, 2005 Hvor mye hadde du tenkt deg for FK Crystal Clear Baklamper Coupe hvit/rød?Har du M-lister til coupe? Er åpen for forslag på baklampene, er helt nye og ble til overs etter siste prosjekt. 1500? M-lister har jeg dessverre ikke..
ECR Skrevet April 7, 2005 Forfatter Skrevet April 7, 2005 M-lister til Cab/Coupe er ønskelig.. Ellers lurer jeg på hvor brei den lista til bakluka er.. Jeg har ei selv, men den er for smal føler jeg.. Hvilket høydejusterbart er det du selger? Det er den samme som sitter på den mørkeblå 328`en vår.. Skal ta noen bilder i kveld. Justerbare understellet er av type supersport. Bra greier, TÜV godkjente i rustfritt el-oksydert metall i demperene, relativt stive og fine, hødejusterbart både på framakslingen og bakakslingen. Gjør hvertfall bimmern rimlig lav.. Justerer man de helt ned knekker gt-2 leppa.. Har til både 4 og 6cyl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå