|Loke|-Silas Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har en bmw 520 86 mod, kjøpte den for rundt 6måneder siden å den har så og si stått rolig siden da. men når vi hentet den så sluttet først tuta å fungere , siden har fjernlys, vindusviskere , vindusveskepumpe og blink lys sluttet å fungere.. har fått noen tips om at dette kan rett og slett være problemer med relèr. kan det stemme ? glad for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Sjekk sikkringsboxen. Kan bare verre en sikkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 det er ikke det heller, alle sikringer ser greie ut.. men de har rirra litt da.. så skal slipe ned litt på kontaktflatene i boksen. fikk fult lyset til å funke ved å koble ut sikringen og sette den inn igjen ista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har en bmw 520 86 mod, kjøpte den for rundt 6måneder siden å den har så og si stått rolig siden da. men når vi hentet den så sluttet først tuta å fungere , siden har fjernlys, vindusviskere , vindusveskepumpe og blink lys sluttet å fungere.. har fått noen tips om at dette kan rett og slett være problemer med relèr. kan det stemme ? glad for alle svar D samme skjedde med min 325im, jeg måtte bytte relé. etter d funka den greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Loke|-Silas Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hehe, bytta alle sikringer i går. Da funka alt som det skulle igjen. Så hvis noen har samme problem som jeg hadde, bytt sikringer først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 12, 2005 Share Skrevet Mai 12, 2005 gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå