Frode H. Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har egentlig tenkt på Rieger sin leppe til originalfangeren. Synes den er fin. Men må se det an, har en mistanke om at fronten blir lav nok når jeg får på 60-senk. Et tips til en grei frontlippe som tåler det meste er en orginal Renault Laguna spoiler fra omtrent 1996 eller noe slikt. De eldste Lagunaene hadde luftinntak på hver side av spoileren slik at denne er litt penere enn de nyere. Vi monterte en slik på E34en til en kamerat og resultatet ble meget bra! Er veldig enkel å montere også. Vi festet den på midten først og borret hull som vi satte gjennomgående bolter i utover mot hver side. Spoileren er litt for lang så den må kappes i hver ende. Denne spoileren er helt myk og nesten umulig å ødelegge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Et tips til en grei frontlippe som tåler det meste er en orginal Renault Laguna spoiler fra omtrent 1996 eller noe slikt. De eldste Lagunaene hadde luftinntak på hver side av spoileren slik at denne er litt penere enn de nyere. Vi monterte en slik på E34en til en kamerat og resultatet ble meget bra! Er veldig enkel å montere også. Vi festet den på midten først og borret hull som vi satte gjennomgående bolter i utover mot hver side. Spoileren er litt for lang så den må kappes i hver ende. Denne spoileren er helt myk og nesten umulig å ødelegge. Du mener å ta fra en '96 eller nyere fordi det er de som har luftinntak og er penest, riktig? Du sa nemlig at de eldste var penest og hadde luftinntak, men dette er en '95: Og dette er en '96: Ser det er de nyeste som har luftinntakene. Hvordan passet hjørnene? Aner du pris? Takk for tipset, men Rieger sin er ikke så dyr, så jeg får se hva det blir til. Må først få dritten til å svive som den skal før jeg setter i gang flere prosjekter her nå. Har lagt senkesettbestilling og slikt på is inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Err. Rettelse.. ser det er enda en leppe. '99: Så det betyr at '94-95 har den første leppa jeg viste, uten luftinntak, mens '96-97 har lik, men med luftinntak.. og så er det en ny annerledes etter det igjen. Og nå har vi surra laaangt bort fra topic her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 Err. Rettelse.. ser det er enda en leppe. '99:http://cache.finn.no/mmo/4791042_8_0_sv500378.jpg Så det betyr at '94-95 har den første leppa jeg viste, uten luftinntak, mens '96-97 har lik, men med luftinntak.. og så er det en ny annerledes etter det igjen. Og nå har vi surra laaangt bort fra topic her... Skilte dette Renaultpreiket ut i en ny tråd jeg så nå kan vi surre oss enda lenger ut fra topic. Jeg kjenner ikke så godt til Laguna og årsmodeller men trodde det var de eldste modellene som hadde luftinntak. Det enkleste er nok å spørre hos forhandleren hvis det skulle bli aktuelt. Hjørnene passer ikke helt men spoileren er så myk at det er bare å bøye den rundt og sette skruene litt tettere akkurat her. Da blir resultatet helt perfekt. Prisen husker jeg ikke men regn med et sted mellom 500 og 1000,- Den skal ikke lakkeres så den blir jo ikke så dyr i forhold til en Rieger eller liknende spoilere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Mens vu er inne på Renault her da... Kom over denne.. Syntest den var stili Det er en Mégane Trophy og er beregnet på billøp..2,9kg pr Hk ca 320hk totalt..V6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Den er jo litt tøff den Clio med V6'er. Er det hekkmontert motor på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Her er vel Clio V6 Synes den Mègane Trophy er myyyyye råere.. Den er forøvrig en 1 seter oxo...Kun plass til 1 person... Mye info her... http://www.renault-sport.com/en/world_s ... y/news.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Her er et eksempel på en E34 med Lagunalippe. Tar jeg ikke helt feil var det denne bilen som gav oss idèen for endel år siden også. Pen E34 forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hatt d på 2 av mine også Ser d litt dårlig på d bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hatt d på 2 av mine også Peeene biler! Original farge på den nederste! Hvor mye er de senket? Type senkesett? Vet du forresten prisen på leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hatt d på 2 av mine også Hmm.. Kan det være den sorte din vi så det på mon tro.. Sto du ofte parkert ved den gamle Shellstasjonen i sentrum? Den jeg postet bilde av, er ikke det den gamle til John Arnold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Ser ut som det er forskjellig leppe på den sorte og den burgunder (som Frode postet). Likte best den på den sorte. Luftehullene er mer firkantene og spisse på den - mer aggressiv look! Vet dere hvilke som er hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Nå klarer ikke jeg på min pc-skjerm å se så stor forskjell på disse to bildene men jeg er rimelig sikker på at det bare finnes 2 typer av denne lippen. Den fra den eldste Lagunaen med hull og den fra faceliften (av den eldste) som er uten hull. Remember? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Hmm, oi. De så like ut når jeg forstørra bildet av den sorte! Men ok, får ringe og høre om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Peeene biler! Original farge på den nederste! Hvor mye er de senket? Type senkesett? Vet du forresten prisen på leppa? Er omlakkert den nederste, men selfølgelig org BMW farge E34 M5 farge. Den svarte senket jeg 40/40 med jamex Var min første 5 serie, så jeg visste ikke bedre,hehe... Det var en 525i 12v. Den andre var o senket 40/40, men husker ikke hva type senkesett d var. Men bilen var meget tøff/pen, 535i 91mod, full M5 intriør. Savner den litt... PS: Den lippa kosta 700kr når jeg kjøpte den, men d er noen år siden da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå