WilliamsF1 Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Dette er et BMW forum ikke et Hummer forum, jeg er da for pokker ikke S'jant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Ka du mener vi burde bruke som rang?? BMW modeller? Da blir det jo en form for mobbing av de eldste bilene og de bilene med minst motor, da disse sikkert hadde vert nederst på rangen... ikke særlig kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtengvik Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Synes de gradene vi har nå er veldig bra. Har forresten vært sjant i Hæren på Setermoen. Det var dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Bryr meg egentlig ikke så mye om gradene så lenge det er hyggelig å være her og jeg finner ut av det jeg evt lurer på Genn'ialt forum Avanserer kjappere her enn i forsvaret da Der tok det et halvt år før jeg ble korp, he he Var forresten grensejeger ved GSV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå