Gå til innhold

hvor blir det av månedens bil???


KennyZM
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, jeg får ekstremt dårlig med bidrag, så jeg har litt lite å velge i.

Det er noen som har sendt inn, men jeg tror knapt det er en eneste jeg har fått mer enn ett bilde av, og flere av disse har kun sendt et knøttlite og dårlig bilde.

Jeg vil ha skikkelig materiale. Jo flere bilder jo bedre, så velger jeg ut de jeg vil ha med.

Skjønner egentlig ikke helt at så få sender inn. Er vel moro å få vist frem bilen sin litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sender jeg inn bilder til månedens bil?

Står her i øverste innlegg: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3825

Det er med andre ord bare å sende inn bilder i grei kvalitet/oppløsning og skrive litt om hva som er gjort, gjerne tilsvarende det oppsettet som allerede brukes. F.eks:

- Bil

- Eier

- Eksteriør

- Interiør

- Stereo

- Motor

- Annet

Det skal altså i en mail med bilder vedlagt til post@bmwguiden.no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... mange venter vel på å få ferdig alle modifikasjonene sine til sommeren, så det blir nok mer å velge i fremover ;)

Ja jeg gleder meg til en har fått på det siste eg har kjøpt til bilen så eg kan sende bilder inn til måndens bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... mange venter vel på å få ferdig alle modifikasjonene sine til sommeren, så det blir nok mer å velge i fremover ;)

Ja jeg gleder meg til en har fått på det siste eg har kjøpt til bilen så eg kan sende bilder inn til måndens bil...

Jepp, jeg også... eller.. har endeli igjen å gjør da, men håper å få det meste gjort iløpet av sommern, så skal jeg også sende in bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...