rtengvik Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har en 88 mod m3 som jeg skal selge nå. Lurer på hva dere ville gitt for den. Bilen har gått 233000. Litt langt men motor og drivverk er bra enda. Lakken er fin med unntak av en liten stripe på hekkskjørt og baklykt. 16 og 17 toms felger, sorte linselykter, Infinity høytalere, Supersprint effektanlegg 2,5". Interiøret er veldig pent. Gråe m-stoler, ikke el.vindu/luke. Årsavgift ikke betalt!! Har fått bud på 100000 kr. Jeg mener bilen er verdt mer. Hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 syns den var gått veldig langt, så jeg ville iallefall ikke gitt mer en 100`. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 jeg mener din er godt ett stykke men den skulle ikke sige noe under 120 fordi mener jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Har en 88 mod m3 som jeg skal selge nå. Lurer på hva dere ville gitt for den.Bilen har gått 233000. Litt langt men motor og drivverk er bra enda. Lakken er fin med unntak av en liten stripe på hekkskjørt og baklykt. 16 og 17 toms felger, sorte linselykter, Infinity høytalere, Supersprint effektanlegg 2,5". Interiøret er veldig pent. Gråe m-stoler, ikke el.vindu/luke. Årsavgift ikke betalt!! Har fått bud på 100000 kr. Jeg mener bilen er verdt mer. Hva mener dere?? BEHOLD DEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 den er verdt det en evt kjøper er int i å gi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Den har gått litt vel langt ja... jeg er selv intressert i en m3 e30 men skal kjøpe en som er eid av en entusiast i såfall. Den kan ikke ha RUST ! kan ikke har riper eller annet som selger sier er små fix, men i realiteten koster en halv formue og få fixet !! Hadde ikke gitt mer en 95-100 000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå