Custom Edition Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 92mod 325i coupe med mye stash! dårlig med bilde nå men legger ut et lite et til jeg får tatt noe skikkelig hvis jeg da finner ut av hvordan jeg legger ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 grattis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 grattis. takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Velkommen til kubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Velkommen til kubben bmw kubben da eller?? der d er bare bmwér i en diger kubbe. he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Vælkømmen til klubb's! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Velkommen inn i varmen. Rå bil du har, du får fixe bilder fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmkweb Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Velkommen til kubben bmw kubben da eller?? der d er bare bmwér i en diger kubbe. he he. Kubben e "slang" for a "shit load of crap!" Neida! kansje eg "glemte" en liten bokstav KLUBBEN!! gådd dæmmit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 åssen får jeg pixlene til og bli riktig på bildet egentlig? blir bare for stort først å så når jeg gjør det mindre er det for mye pixler tydligvis..makan til lite teknisk instinkt jeg har ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 Finn noe 'resize'-opplegg i programmet ditt, så taster du inn slik at ikke bredden er over 120 og høyden over 80. Så er det bare å lagre som jpg.. Kan som sagt sende til post@bmwguiden.no om dere ikke får det til. Skriv hvilket brukernavn dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 jøss der kom det bilde av gliset å gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 92mod 325i coupe med mye stash! dårlig med bilde nå men legger ut et lite et til jeg får tatt noe skikkelig hvis jeg da finner ut av hvordan jeg legger ut har du nettopp kjøpt bilen eller samme eier, har sett den på nettet for salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 6, 2005 Forfatter Share Skrevet April 6, 2005 92mod 325i coupe med mye stash! dårlig med bilde nå men legger ut et lite et til jeg får tatt noe skikkelig hvis jeg da finner ut av hvordan jeg legger ut har du nettopp kjøpt bilen eller samme eier, har sett den på nettet for salgs. det er nok den du ahr sett på nett ja..bare med ny eier hadde en A3 jeg skulle kvitte meg med og han tok den i innbytte så da var det ikke mye og diskutere back 2 bayer med motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 6, 2005 Share Skrevet April 6, 2005 92mod 325i coupe med mye stash! dårlig med bilde nå men legger ut et lite et til jeg får tatt noe skikkelig hvis jeg da finner ut av hvordan jeg legger ut har du nettopp kjøpt bilen eller samme eier, har sett den på nettet for salgs. det er nok den du ahr sett på nett ja..bare med ny eier hadde en A3 jeg skulle kvitte meg med og han tok den i innbytte så da var det ikke mye og diskutere back 2 bayer med motor GOOD Husker ikke helt men var ikke prisen på denne bilen satt noe høyt oppe. 130.000 eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå