DotTk Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Nordmøre Gatebilklubb holder biltreff 30 april på Lånke Noen som har tenkt seg dit? Ligger an til fest å da... For 30 april er natt til 1.mai..:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har tenkt meg dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 16, 2005 Forfatter Share Skrevet April 16, 2005 Det er bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 er liksom bmw treff og da. blir valgets kval detta. hmmmm ja d blir ålesund på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 16, 2005 Share Skrevet April 16, 2005 tror jeg velger Ålesund jeg å..selv om jeg bor i kr.sund..er liksom nesten like langt begge veier..men Ålesund var brukbart i fjor å da trekker jeg nedover med min egen vogn i år..så fremst værgudene er på vår side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå