stigef Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Motoren "døde" plutselig i dag når jeg kjørte, og når jeg prøver å starte, så er det bare en slags hvining... Kan det være registerreima som har røket? Om det er det, noen som vet pris på rep? Om det ikke er det, noen forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Rett før jeg kjøpte min bil hadde den vært på verksted etter at registerreima røk, der ble regningen på 32000,- Men da hadde toppen og mye annet blitt ødelagt som følge av brudd på registerreima... Så du får be til Han om at det er noe småtteri istede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Trodde det var reg.kjede på 318-E36. Eller kom det etter 93? For 32.000 kan det kankje heller lønne seg å skifte motor, hvis det er så gale da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Har du M-40 eller M-42 motor? M-40 har reim mens M-42 har kjede mener jeg... Reima MÅ byttes på anbefalt tidspunkt! Importante.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 jeg har vel kjede og ikke reim..eller? var kjede på min 91 320 hvertfall.. å er vel det samme på en 92 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Har du sein 93' modell så kan det hende du har m43 motoren som har kjede, m40 har reim..m42 er det vel 318is som har, den har og kjede.. Til 92 Custom 325 coupe jeg har vel kjede og ikke reim..eller? Du har kjede ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har m40, så da er det vel reim.. Skulle bl.a sjeke reim om to uker, så dette var rett og slett skikkelig jævlig kjipt! Jaja, da er det bare å ta en ringerunde til verksteder i nærheten og høre på pris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Har du sein 93' modell så kan det hende du har m43 motoren som har kjede, m40 har reim..m42 er det vel 318is som har, den har og kjede..Til 92 Custom 325 coupe jeg har vel kjede og ikke reim..eller? Du har kjede ja weeee det jeg mente. Fin bmw forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Min 91 mod 325 har kjede Rart viss ikke din har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå