Gjernes Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Har kjøpt meg diverse styling til bilen min, men fikk tilbakemelding fra en kammerat som driver med oppretting og lakkering, at det jeg hadde kjøpt meg bare var drit. Dette pga. topcoaten på stylinga. Dette kommer garantert til å sprekke sa han. Kan ikke si at det er så motiverende å koste på mange timer arbeid på stylingen vist det bare etter en kort stund skal begynne å sprekke. Er det noen som har erfaring med dette her inne? Prøvde på sideskjørtene og hekkskjørte, bare for å se hvordan det ville se ut. Må bare si at det kommer til å bli perverst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 en ting som kan hjelpe med å stabilisere fangeren din kan være fugeskum. sprøyt det på baksida og du vil ha en mye sterkene fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 kom igjen og monter Øystein! Vi skal på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 jadajada Rolf, må bare få kjøpt frontfanger først. Da skal det bli en gang for alle Fugeskum hørtest ikke så dumt ut! Det trur jeg jeg skal satse på. Takk for tipset Aguilera Er det foresten noen som veit om noen feite styla E39`er her i norge? Gleder meg hvertfall som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Fungerte utmerket på E30'n min hvertfall. Ingen problemer der. Hverken sommer eller vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 fugeskum funker nok toppers må få tak i kabel til meg så jeg får lagt inn bilder her du nå øystein Tar sikkert flere år før han sender kabelen som lå igjen i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 fugeskum funker nok toppers må få tak i kabel til meg så jeg får lagt inn bilder her du nå øystein Tar sikkert flere år før han sender kabelen som lå igjen i bilen.. Skal se om jeg finner en i dag (fredag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå