DaggEn Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg ny e46 m3-look frontfanger til min e36. Lurte på hva sånn ca jeg burde regne med å betale for lakkering for en slik lakkert i diamantsvart metallic?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Vet ikke helt jeg.. Spørs vel hvem som skal lakkere... Er vel stor forskjell fra sted til sted, men mellom 2 til 4500,-???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320d Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 har min på lakering nå, dei tok 2600kr for fangeren! Da leverte eg ein heilt ribba fanger! 3500kr for fanger, leppe og m-speil. Skall montere alt på til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 du bør høre med flere lakkeringsverksteder. prisene vil nok variere mye. de fleste tar på seg svart arbeid også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 greit å kjenne noen som kan ta seg av den saken. svart arbeid er tingen bor du i rogaland så har jeg 7 tlf.nr. du kan ringe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Er det noen som vet om en som lakkerer billig i Oslo området? Må også få lakkert en frontfanger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Noen som kjenner en som kanskje kunne ha hjulpe meg og lakkere front ganger, sideskjørt og speil? Bodø/Nordland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå