Bmw318is Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Vurderer å kjøpe meg en 1996 mod Bmw 520i E39, bilen er gått 183000 km, har vært å sett på den og den så strøken ut. Er det noe jeg bør sjekke ekstra nøye før jeg eventuelt kjøper den Er det noen typiske svakheter på disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Det er ganske mye barnesykdommer på den da. fordi det er da caroseriet kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Personlig så måtte jeg skifte motor på bilen min, dette var fordi forige eiere hadde skiftet toppakning og samtidig ødelagt gjengene i blokka. Resultatet var at de brukte "løsgjenger" og dette resulterte igjenn til at boltene løsnet og luft slapp inn i kjølesystemet. Et reint H..... å leve med siden motoren stadig vekk begynte å koke. Etter motorbytte er bilen god som gull. Ellers har jeg hørt om en kar som hadde problemer med AC systemet på bilen sin. Men det er en god bil, og jeg angrer hvertfall ikke. Kjøreegenskaper som svarer de fleste konkurenter. Det er noe spesielt med BMW vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
segls Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Hei jeg vil bare si at viss servicene er fulgt så er det sikker en bra bil. Sjekk med verkstede som bilen har vert på service på om de kan si noe om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet April 14, 2005 Share Skrevet April 14, 2005 Hvor mye skal du betale for den?? Annbefaller egentlig og kjøpe en 1998 mod isteden. tryggere mot barnesykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå