goranimo Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Satte på 18" felger idag på E36en. med 225\40\18 dekk, kom ikke ut av garasjen før den subbet bak. Bilen er senket 60\40. Hva bør jeg gjøre? Valse skjermene, smalere dekk eller sette på originale fjører? Noen som har vært ute for dette? Takk for alle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Du har sikkert for lavt innpress på felgene. ET35 eller høyere bør være riktig på denne dimensjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Merkelig det da siden jeg kjøpte til E36 burde jo innpresset være riktig. Hvordan finner jeg ut hvilken inpress det er på felgene nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Skummelt! Skal bestille 18" i morra. Bilen min er også senket 60/40 . Vanligvis går det jo greit. Vel, nå fjernet jeg akkurat rust i hjulbuene fordi en av de tidligere eierne hadde "banket" dem innvendig. Det er vel det samme som å valse dem? Så jeg får kanskje på 18" uten problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Merkelig det da siden jeg kjøpte til E36 burde jo innpresset være riktig. Hvordan finner jeg ut hvilken inpress det er på felgene nå da? Står som regel på felgen en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Har ikke skrudd av hjulet igjen å sett enda men mye mulig at dekkene bare går inn i innerskjermen. Den er jo plast så det gjør vel ikke noe å fjerne den og bare smøre på asfalt istedetfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Hvis du skal av med et av hjulene så les av hva som står på baksiden. Da er det letter å si hva som er grunnen til at det subber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Oki så innpresset står altså på baksiden? Skal sjekke i mårra, må få den kjørbar da det er biltreff på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 min er senka 40 mm bak og justert ned til 65mm forran og subber ikke..er 8,5 18" til meg med Bred kant så ikke vær redd for og bestille 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Får du kjøpt 65mm senkefjærer? Trodde hele poenget med å senke 60\40 var at avstanden fra dekket til hjulbuen skulle bli lik framme og bak. Min steiler fremdeles. Blei faktisk litt for lav bak og for høy foran.. Er ikke pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Hmm... Hvilket senkesett har du da? Kjøpte du fjærer og dempere samtidig i et kit Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Kjøpte demper og fjører samtidig ja. Stod ikke noe merke, fjærene er røde og demperene gule. lurer på om det kan være koni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 høres jo litt "koni-aktig" ut med de fargene..merkelig at et 60/40-sett ser ut som det steiler da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goranimo Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 Har hørt om flere med 60\40 senking som steiler.. Merkelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Er E36 skjermene bak bøyd opp littegrann på innsiden helt orginalt eller er det valset litt på min bil? Syns det er rart at den er valset fordi det har bare vært "eldre" eiere før på bilen men det kan se sånn ut faktisk. Finnes det skikkelige innerskjermer av plast til E36? De jeg har dekker bare littegrann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå