johjoa Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Pass dere for leonard... når han blir sur så går det hard for seg Sterk er han og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 ååå sååå sinna.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Skal jeg banke han for deg, johjoa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet April 7, 2005 Forfatter Share Skrevet April 7, 2005 hehe... det går bra Dan, det er ikke meg han banker... det er en kompis på skolen... meg tØr han ikke og prøv seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 he he. på guiden er d mye rart og se... he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Detta hadde mye med BMW å gjøre gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Huff, du vet å sett meg i dårlig lys. Må bare få avklart en ting: Det virker som folk tror at vi faktisk slåss, vi gjorde ikke det. Jeg og Vegard (han andre på bilde) er gode venner. Det der var bare noe tull johjoa har kokt opp. Jeg er en veldig grei kar, slåss aldri med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 OT, men mente jeg møtte johjoa på vei inn til byen fredag rundt kl 14. Du var på vei ut. Kjente igjen reg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Det kan godt hende, johjoa var ute å hentet en i klassen som var hos tannlegen. Bor du i Bodø? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 9, 2005 Share Skrevet April 9, 2005 Bor på Fauske, men er i Bodø og jobber hver fredag. Syns det var noe kjent skjønner du....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå