kilronan Skrevet April 7, 2005 Share Skrevet April 7, 2005 AC Schnitzer replica takspoiler - 3-serie e46 sedan. Jeg har en AC Schnitzer replica takspoiler til sedan. * Spoileren er laget av solid glassfiber* Passform er testet på e46 sedan og garanteres 100% - sjekk bildene under.* Med spoileren følger det også med originale AC Schnitzer klistremerker (et sort og et sølv) som klistres i fordypningen på den ene siden av spoileren = 100% ACS-look.* Den er ferdig grunnet og klar til lakkering i din farge.* Spoileren er helt ny og har aldri vært montert, bortsett fra da bildene under ble tatt =) Prisen på en original ACS takspoiler er kr 2700,- ++ Denne selger jeg for kr 1200,- + porto/postoppkrav 166 = kr 1366,- Spoileren kan ses/hentes i Kristiansand, evt. sendes i posten. Spørsmål -> stein@pixelit.no ** Passer kun e46 sedan ** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 15, 2005 Forfatter Share Skrevet April 15, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320d Skrevet April 17, 2005 Share Skrevet April 17, 2005 Vill ha........................... Kansje eg kjøper den når eg få lønning!...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel øigaren Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 heisann er den solgt enda? kan kjøpe den for 1000 kr. å da kan jeg hente den selv.. hva sier du? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Enda til salgs eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Enda til salgs eller? Nei, beklager :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå