Rage-A Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Skal skifte ut alle pærene mine nå, til osram cool blue pærer, og lurer derfor på: Hvilke type pærer har jeg i fjærn - nær og grøftelys? Og hvilken watt bør jeg sette inn? Vil ha mye lys.. Evt hva som er orgnialt, kontra hva jeg bør sette inn. Takker for svar Mvh, Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 H1! Ikke Philips Blue Vision.. Jeg blei hvertfall skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 oida.. Jeg har H7 i nærlysene, usikker hva jeg har i fjernlysene også har jeg H1 i grøftlysene på min E36 1998 modell..Jeg har Osram er døds fornøyd med det =) kjører i grunn mest med park og spredere og parklysene mine er ikke i midten, men er sammen med blinklysene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 jeg vil ikke anbefale å sette inn sterkere pærer enn orginalt. det kan bli så varmt i lykta, så reflektor mm smelter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 8, 2005 Share Skrevet April 8, 2005 Se i instruksjonsboka. Er H7 pære i nærlyset, ja. Fjernlys er jeg ikke sikker på (mener det står det samme i instr. boka). H1 i parklys. Wattstyrken på disse er 55w. Bare vær forsiktig hva slags pærer du skaffer deg. Fikk H7 70w ved en feil sist jeg skulle bytte pære til nærlys og de lyste mye dårligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet April 11, 2005 Forfatter Share Skrevet April 11, 2005 Da blir det noe silverstar eller coolblue greier, kompis som skaffer meg.. Blir sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå